Alla inlägg under december 2011

Av Tea Larsson-Engström - 25 december 2011 18:13

Hej! Gissa vad jag fick för julklapp igår. Jo, en KANIN!!!Har alltid önskat mig en. Den heter Stampe  . Jag fick jättemånga julklappar. Ett par har jag önskat mig jätte mycket. Föresten, jag fick kaninen av min kompis. Hon tog inte hand om den så mycket så vi fick den då. Hon har fått hamstrar istället. Dom är lika små som en liten boll. Väldigt liten. Hennes heter Josefine. Hennes lillasysters är en kille men jag vet inte vad den heter  . Hej då! <3

Av Tea Larsson-Engström - 7 december 2011 08:17

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat på länge. Går i skolan är inne på GThotel och sånt. Men nu skall det bloggas! . I-  förrgår var jag hemma hos en kompis och lekte ända tills klockan 5. Det var kul. Och anzy, om du läser det här så var vi inne på prata med datorn! KUUUUUL!!!! ! Igår gick jag hem från skolan när den slutade. Jag fick nästan vara halva dagen med min mamma!   Hon är snäll. Skönt att ingen syster var hemma då. Min syster var hemma hos sin kompis Elin. Hon var där ända till klockan 7!!! Långt. Hon fick kvällsmat där. Jag åt tortelini istället! (Lite lite godare än makaroner och köttbullar!) Hej då! Syns någon annan gång! (P.S Jag är ingen kille jag är en tjej.)
 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards